Osobný odber je možný len po dohode s prevádzkovateľom eshopu.

Obch. podmienky

Prevádzkovateľ internetového portálu

Sportmedactive, s.r.o.
Devínska cesta 92
841 04 Bratislava
Slovensko

IČO: 51326591
IČ DPH: SK2120685974
DIČ: 2120685974

(ďalej len predávajúci)

Zodpovedná osoba a kontakt

Ľuboslava Delejová, +421903728758

1) Registrácia

"Predávajúci vyhlasuje, že dáta kupujúceho slúžia len pre účely identifikácie pri nákupe vo firme Sportmedactive, s.r.o. a nebudú poskytnuté tretím osobám, ani inak zneužité. Potvrdením registrácie kupujúci súhlasí so zasielaním ponukových e-mailov z internetového obchodu firmy Sportmedactive, s.r.o., v súlade so zákonom č. 480/2004 Sb. O niektorých službách informačnej spoločnosti."

Ponukové a informačné  e-maily budú zasielané maximálne trikrát do mesiaca. Službu zasielania noviniek e-mailom môžete kedykoľvek zrušiť na e-mailovej adrese: "sportactive@sportmedactive.sk".

Objednávky je možné uskutočniť i bez registrácie.

2) Prijatie a vybavenie objednávky, kúpna zmluva

Objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu kupujúceho i predávajúceho s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho). Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.

Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom samotným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť. Cena tovaru je uvedená na stránke predávajúceho. Ceny môžu podliehať zmenám. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien v nadväznosti na zmeny cien výrobcu. Platná cena tovaru bude vždy oznámená pri overovaní objednávky.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet, k uzavretiu Kúpnej zmluvy nedôjde.

O prijatí, expedícii, vybavení a prípadnom storne objednávky je kupujúci automaticky informovaný elektronickou poštou - e-mailom.

Všetky objednávky prijaté týmto obchodom sú záväzné.  

Storno (zrušenie) objednávky

Objednávku možno zrušiť najneskôr pred jej expedíciou, za termín expedície sa považuje termín  zaslania informačného emailu o expedícii tovaru.  Storno môže kupujúci poslať e-mailom, prípadne vykonať telefonicky. Pri zrušení objednávky je nutné uviesť údaje kupujúceho: meno, e-mail a číslo objednávky.

V prípade, že nebude objednávka zrušená do doby pred expedíciou a bude expedovaná, môže byť od kupujúceho požadovaná náhrada nákladov spojená s expedíciou tovaru. 

Storno objednávky nastane aj vtedy, ak objednávka obsahuje platbu prevodom na účet a prevod nebude realizovaný do piatich dní od vytvarenia objednávky.

V prípade, že objednávka bola v čase vykonania storna už zaplatená, bude od kupujúceho požadovaná náhrada nákladov spojených s platobnými  transakciami a to vo výške 5 % ceny objednávky, minimálne však 4€.

3) Druhy dopravy verejnými prepravcami:

Osobný odber

Osobný odber musí kupujúci vopred dohodnúť s prevádzkovateľom eshopu, inak nie je možný. Kupujúci sa môže obrátiť na miesta, kde je možné produkty zakúpiť bez potreby evidencie objednávky v eshope, napr. 

Sportmed, s.r.o., Vlárska 48, Bratislava pondelok až štvrtok od 8:00-15:00, piatok 8:00-13:00

Tovar doručovaný Slovenskou poštou 

V cene poštovného sú zahrnuté aj náklady na balné. Kupujúci obdrží oznámenie o doručení zásielky a umiestnení zásielky na pobočke Slovenskej pošty, kde si kupujúci aj zásielku vyzdvihne. 

Poštovné je závislé od cenníka Slovenskej pošty a predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien poštovného. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy. 

POZOR! Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená, alebo ak je porušený obal, prosím uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie predávajúci zodpovednosť.

Zásielka je zvyčajne expedovaná do 24hodín od vytvorenia objednávky, do tohoto času sa nezapočítavajú dni pracovného pokoja a sviatky. Doručenie zákazníkovi závisí od možnoti prepravcu. O odovzdaní zásielky prepravcovi je kupujúci informovaný e-mailom, pričom ďalšia komunikácia o preprave a doruční je na zodpovednosti Slovenskej pošty.

Tovar doručovaný prostredníctvom Packety 

V cene poštovného sú zahrnuté aj náklady na balné. Kupujúci obdrží oznámenie o doručení zásielky a umiestnení zásielky na výdajnom mieste Packety prostredníctvom informačného kanálu Packeta. Výdajné miesto si kupujúci vyberá počas vytvárania objednávky.  

Poštovné je závislé od cenníka Packeta a predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy. 

POZOR! Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená, alebo ak je porušený obal, prosím uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie predávajúci zodpovednosť.

Zásielka je zvyčajne expedovaná do 24hodín od vytvorenia objednávky, do tohoto času sa nezapočítavajú dni pracovného pokoja a sviatky. Doručenie zákazníkovi závisí od možnoti prepravcu. O odovzdaní zásielky prepravcovi je kupujúci informovaný e-mailom, pričom ďalšia komunikácia o preprave a doruční je na zodpovednosti Packeta.

4) Záruka

Dodací list a daňový doklad sú zasielané emailom. Záručná lehota začína plynúť dátumom uvedeným na daňovom doklade. Na tovar poskytujeme záručnú dobu danú zákonom.

5) Rozpor s kúpnou zmluvou - všeobecné informácie 

V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; ak nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. 

 

6) Právo Spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy

 Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru, lehota na vrátenie tovaru je 14 dní. V takom prípade kupujúci kontaktuje predávajúceho, najlepšie písomne a uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty. V osobitných prípadoch môže byť s prihliadnutím na okolnosti predĺžená lehota vrátenia, nie však dlhšie ako 30 dní od doručenia. Vrátiť je možné iba nepoužitý tovar v celku a v nepoškodenom obale.

Na kúpnu cenu, ktorá má byť kupujúcemu vrátená, môže predávajúci naviac započítať svoje skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru (náklady na prepravu a pod.) a platobnými transakciami.

Právo na odstúpenie od zmluvy kupujúci nemá:

- ak časť tovaru už použil a/alebo 

- ak poruší kupujúci ich originálny obal.

7) Doručenie a dodacie podmienky

Zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov. Poštovné zostáva bezo zmeny. Všetky zásielky predávajúci sleduje až do ich doručenia a snaží sa tak predchádzať problémom, ktoré pri doručovaní vznikajú.

 8) Ako vrátiť zásielku

Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ju kupujúci prevzal pri dodávke, bez porušenia originálneho balenia. K tovaru priloží kupujúci doklad o kúpe.

Kupujúci vždy použije baliaci papier či kartón tak, aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Kupijúci NEPOSIELA tovar na dobierku, v takomto prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame tovar poistiť. Peniaze budú vrátené na bankový účet a to zvyčajne do 14 pracovných dní od obdržania zásielky. V prípade vrátenia tovaru bude suma znížená o prepravné náklady (neplatí pre reklamácie!) a náklady na platobné transakcie.

9) Spôsoby úhrady

Spôsob úhrady si možno vybrať pri objednávke tovaru.  

  • Platba prevodom - pri výbere tejto možnosti je potrebné uhradiť sumu objednávky dopredu, tovar bude expedovaný po obdržaní platby na bankový účet
  • Dobierka - spoplatnené definovanou sumou, tovar bude zaslaný Slovenskou poštou
  • Platobná brána Shoptet Pay, umožňuje realizáciu online platby a apple pay 
  • Príp. ďalšie možnosti ponúkané počas vytvárania objednávky

 

10) Reklamácie

V prípade, že tovar, ktorý kupujúci dostal, je poškodený alebo nefunkčný, je potrebné postupovať podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané v bodoch 6 a 8. Obchodných podmienok.

11) Reklamačný poriadok

Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady a s náležitými dokladmi a popisom závady.

Ako postupovať

V prípade reklamácie zašle kupujúci informáciu o reklamácii na email prevádzkovateľa obchodu a tiež tovar na adresu prevádzkovateľa eshopu. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ju kupujúci prevzal pri dodávke. K tovaru je potrebné priložiť doklad o kúpe a postupovať podľa bodu 8 Obchodných podmienok. Po obdržaní tovaru obdrží kupujúci potvrdenie emailom. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený tak, aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z nesprávneho použitia produktov,  neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie bude kupujúci informovaný e-mailom.

 

12) Alternatívne riešenia sporov

Ak kupujúci ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu, alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má kupujúci právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, a to prostredníctvom e-mailovej správy na e-mailovú adresu prevádzkovateľa obchodu: sportactive@sportmedactive.sk. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len ako ,,Subjekt ARS“) podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako ,,ZoARSS“). ARS Subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa ust. §3 ZoARSS. Návrh môže Kupujúci podať spôsobom určeným podľa ust. §12 ZoARSS. Kupujúci môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na stránkach Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky na svojom webovom sídle: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len kupujúci – fyzická osoba, ktorý pri uzatváraní a plnení Zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi kupujúcim a predávajúcim, vyplývajúceho zo Zmluvy alebo súvisiaceho so Zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len Zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20,- EUR. 

Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním obchodných podmienok.

 

Váš Sportmedactive, s.r.o.

Obchodné podmienky sú platné od 1.2.2025 do odvolania.
Informácie pre kupujúcich: v prípade zmeny obchodných podmienok, sú platné obchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu nákupu.